tirsdag 16. september 2008

Awards.

To Awards har funnet veien til bloggen min. Det synes jeg er kjempestas, og sååå koselig. Denne har jeg fått av Rita. Tusen takk!! There's some rules for this award:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated

Det er så mange dyktige kortlagere der ute, men noen blogger besøker jeg igjen og igjen. Tusen takk for all kreativitet og inspirasjon!
Jeg vil gjerne gi denne rett tilbake til Rita, og så vil jeg gi den videre til Jannhild, Hege-Annie, Sivic, Louise og Marie .



JAVABLU AWARD.

Denne fikk jeg av Rita og av Hege-Annie. Tusen takk begge to. Å sende denne videre uten dere to på liste er helt feil, så dere får den rett tilbake:)
Så vil jeg også gi denne til den samme flotte gjengen: Jannhild, Louise, Sivic og Marie.

Rules for the JAVABLU AWARD:
1. The winner can put the logo on their blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 5 other blogs.
4. Before listing the nominees give a brief reason why you chose them
5. Put links of those blogs on yours.
6. Leave a message on the blogs you have nominated.


1 kommentar:

Anonym sa...

Tuuusen takk for awardene :-) Hvordan lager du snarvei til bloggene til de du nominerer? Jeg prøver, men får ikke til.... Ha en flott dag! Klem