mandag 1. september 2008

Utfordring.

Sukkersøtt er i gang med ennå en utfordring, og Camillas mappekortutfordring synes jeg var utrolig gøy. Jeg har aldri laget sånne kort før, men det kommer til å dukke opp mange av dem sånn etterhvert! Så var det fargene da. Det skulle brukes de fargene jeg best liker å bruke akkurat nå. Brunt, tenkte jeg med det samme. Brunt, og gjerne i kombinasjon med rosa. Så det ble det. Jeg fikk brukt de splitter nye edge-stemplene mine, og fortstempel som har lagt på vent så lenge at jeg nesten har glemt det. Ser litt kornete ut her på bildet, men ser bra ut IRL. Har lukket det med organza bånd. Fargene ja, brunt og rosa. Jeg synes nok andres kort i disse fargene er veldig fine, for når jeg tok en titt i mine egne kort, så var det igrunn ikke så mange i disse fargene der. Blått derimot....
Ja, så lagde jeg like gjerne et blått mappekort også. Motivet er Sarah Kay, fargelagt med promarker. Drodleramme rundt motivet, utstansede papirblomster, knapper og hjørnestempler. Som lukkemekanisme har jeg brukt sånne "fotoklemmer".(Husker ikke i farta hva de heter...) Det fungerte veldig greit.


Inni kortet.

13 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Nyyyydelige kort, Marianne!! :)
Ja, er det ikke gøy med disse mappekortene? Fikk nesten litt dilla selv...

Jeg har liggende noen fotostempler jeg også, kom jeg på.. Lurer på når jeg skal få brukt dem?... Med tid og stunder, visst!.. :D

Klem, Hege

Camilla sa...

OMG Marianne!! Her satt jeg og beundret mappekortet ditt, som bare var helt utrolig nyydelig, rullet litt lengre ned på siden, og oppdaget et til, og som jeg likte enda bedre!! Så utrolig flink du er!!:) Mange lekre detaljer, og smarte lukkeløsninger på begge to.
Klemmer fra Camilla.

Anne Bente sa...

Du er nominert av 2 personer til RAK fra Kreativ Hobby på verdens RAK-dag (se www.kreativhobby.blogspot.com) Det er veldig forståelig at du ble nominert for bloggen din er et funn! Så mye flott du lager! Jeg kommer garanteret innom her mange ganger framover!

Det ble da deg som vil få tilsendt en hyggelig overraskelse - hvis du bare vil gi oss din adresse.... Fint om du sender den til mail@kreativhobby.no så kommer det noe fint i posten til deg.

Maya sa...

Åhhhh Marianne,disse er super lekre!
Nyydelige farger og lekre detaljer!

Takk for att du deltar,
klemmer fra Maya

annes paperfun sa...

Så nyydelige mappekort du har laget.
Falt helt for det med brunt og blått.
Nydelig gjennomført på alle sider.
Flott løsning på oppgaven og takk for at du er med.
Klem fra Anne

Hanne sa...

Du verden, så flotte kort du har laget, Marianne! Nydelige farger og detaljer på begge to, personlig falt jeg for det blå, det var så delikat og lekkert! Nydelig vakkert!

Flott at du ble med på utfordringen denne gangen også!
Ha en strålende fin dag :)
Klem fra Hanne:)

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei igjen! :)

Bare hyggelig å nominere deg til RAK'en! Skulle bare mangle, så mye fint som du lager og den inspirasjonen man får av å titte inn her hos deg!! :)

Så artig at du vant da! :D
Ha en fin dag!

*Klem*

Rita sa...

Så nydelige mappekort, Marianne!!! Kan studere og studere de, skikkelig lekre :o)
Lykke til på sukkersøtt!

Gratulerer med RAK, så kjekt da!! Det er velfortjent.

Ha en fortsatt kreativ uke.

Hilsen Rita

Joanna sa...

Dette er rålekkert!!!
Og det gjelder for begge kortene:)
Utrolig lekre farger og detaljer og kjempeflott fargelegging.

Gratulerer som vinner av RAKen:)

Klem fra Joanna

Bente sa...

Mappekortene dine var bare så flotte! Takk for titten:=)

Anita sa...

Nydelige begge to, Marianne! Så utrolig lekre detaljer, helt utrolig flotte!:)

Takk for at du er med på utfordringen!:)

Kathy sa...

What a beautiful card!! I love that image and the colors you have used are so pretty!!! I also love your flourishes and all your details!! :)Kathy

Linda sa...

Så mange nydelige mappekort :o)
Tror jeg må prøve meg på det snart

Linda