onsdag 17. juni 2009

Bursdagskort. / My birthday cards:)

Det er lenge siden det har vært så gøy å feire bursdag som i år!! Se så mange flotte kort jeg har fått. Tusen, tusen Takk til hver og en av dere!!!





Dette nydelige alve-kortet er det Vivian som har laget til meg.





Og så et herlig, sjarmerende Z-kort fra Gro.




June har laget både kort og ramme til meg! Tusen takk, og takk for en kjempehyggelig helg på Hamar:)








Dette vakre kortet er det Jorunn som har sendt meg.





Og dette fantastiske kortet har jeg fått av Siv Linda. Hun har til og med lagt med noen nydelige gamle boksider, perfekte for kortlaging (og nesten for fine til å brukes, hihi) Tusen takk!!!





Dette kortet har jeg fått av den snille mamma`n min.






Og dette nydelige kortet er det Wenche som har laget til meg.








Og så et utrolig lekkert kort fra Solveig. Tusen tusen takk alle sammen!!!!!













5 kommentarer:

Iren sa...

Gratulerer så mye med dagen din idag Marianne! Håper at du har hatt og får en flott dag ;o)

Så mange flotte kort du har fått også ;o)

Klem

Hege sa...

Gratulerer så mye med dagen som har vært!

Jannhild sa...

Dåne!!!!!!!!!!!!!! Når hadde du bursdag da?? Det har gått meg helt hus forbi!!!!!!!!!!!! Må jo opplyse meg om sånt!!

Kjempemange flotte kort du har fått!

Unknown sa...

Så mange flotte kort du har fått!!! Håper du hadde en fin dag :)

Klem

Marimer sa...

Que cantidad de trabajos, es bárbaro como trabajas, rápido y perfecto, me gustan todo, no sabría cual elegir. Saludos.