fredag 16. april 2010

Et utfordrings kort.

Jeg har vært med på en utfordring hvor deltagerene sender hverandre et kit for et kort, og så skal alle lage noe av det de har fått tilsendt.
Jeg fikk en flott maskulin pakke, med matchende papirer og kartong, nydelige blomster, stilig stempeltrykk, papirstæsj, bånd, blonde og masse metallpynt.

Her er et bilde av pakken jeg fikk.





For å få plass til alle godsakene, så nyttet det ikke med et vanlig 6"/6" kort, så jeg valgte å lage et staffelikort.

 


Her er kortet lukket igjen.


Fronten på kortet har jeg laget som en lomme, med plass til en tag med skrivefelt.




 

19 kommentarer:

Gro sa...

Så fin løsning på den utfordringen! Er ferdig jeg også, må bare få tatt bilde av det.
Sees i morgen, gleder meg maaasssee!!!!

Nancy sa...

OOOH for et fantastisk flott kort, Marianne:O) De arkenen har jeg også lekt meg med, og de er kjempe lekre. Flott fargelagt motiv, nydelig design.
Ha en trivelig helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Pysselbus sa...

Vilket häftigt kort! Vilken smart lösning med tagen, det finns ju ingen lämplig plats att skriva på på ett easel-kort så detta var ju en lösning som absolut ska provas.

Ha det gott! //Linda

Mieke'S sa...

Prachtig, om zoiets te bedenken!
Gaat veel tijd inzitten, denk ik!
Groetjes Mieke'S

Wenche sa...

Ojjjj - dette ble såå stilig. Mange fine detaljer, men likte veldig godt klypa!

Ha en fin fin fredag!!

Vårklem fra Wenche :0)

Gry-Beate sa...

For et fantastisk flott kort!!Kjempe flott fargelagt, og dekorert!!

;0)Gry-Beate

Janniche Drivdal Eriksen sa...

kjempe tøft guttekort!
klem

Lill sa...

nydelig flott

Therese sa...

Kjempe stilig guttekort. Røft og tøft. Kule detaljer. God helg :)

Gunn (Merete) sa...

Dette her kortet ble utrolig stilig. Hele oppsettet er flott.
Ha en fin helg.

Pinklady 68 sa...

Skikkelig stilig resultat på denne utfordringen! Du er bare så kreativ, Marianne! Herlig easel-kort og flott oppsett.

Ha en fin fredag og god helg!
Sees sikkert i løpet av helgen på messa:-)
Klem Laila.

Kristine sa...

Så flott bloggen din har blitt Marianne ;)
Og utfordringskortet ditt ble jo såå stilig!
God helg fra Kristine;)

❤ Kaia sa...

Det var jo bare lekkert.
Nydelig oppsett, og veldig smart å lage forsiden som ei lomme...
Ha ei super helg.
Klem fra Kaia

Pinklady 68 sa...

Hei igjen,
Har en award til deg i bloggen min:-)
Klem Laila.

Berit sa...

Kjempeflott!!
Og kjempeinspirasjon!
Takk for at du er så flink ;)
Og deler med oss andre!

God hælj!!

line sa...

Kjempestilig kort! Likte god den tagen bak motivet :)

Marimer sa...

Maravillosa esta tarjeta masculina, a mi me parecen super dificiles, pero hay que tener arte como tu.
Felicidades.
Bss

Audhild sa...

Så flott kort du har laget. Vakre farger og flott oppsett

Ida sa...

Hei!
så spennende å få en pakke i posten! Kjempetøft kort ble det1
Ida