tirsdag 20. april 2010

To kort fra Scraporama.

Her kommer to av kortene som ble til på Scraporama.

På det første har jeg brukt et motiv fra "Morehead", som jeg har fargelagt med Coipcs.
Teksten fra "North Star Stamps" ble mitt på messa, og det samme ble MS-puncen jeg har rammet inn teksten med. Mønsterarkene er også splitter nye, et fra "Heartfelt Design", og et fra "Riddersholm."



Nok en ny MS-punsh har jeg brukt til å ramme inn dette koselige motivet fra Mo Manning.
Også her har jeg brukt papir fra "Riddersholm". Teksten er fra "Storyteller".

9 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Nyyydelig kort, Marianne!!!!
Disse så jeg på messa i helga..sukk...de er bare så flott gjennomført! Virkelig lekre begge to:-)

Klem Laila.

Yvonne sa...

Herlige kort! Så utrolig stilige de rammene var. Og jeg syns det stempelet med det gamle paret er såå flott!
Klem

Gro sa...

Nyyydelige kort. Kjempesøtt motiv på første. Og den punchen var flott.

Klem :o)

Therese sa...

Herlige kort, motivene på begge kortene er kjempe fine. Og rammene er super lekre. :)

Wenche sa...

Ahhhh... Hva skal jeg si....vakkert, vakkert!!! Nydelige motiv, lekre ark og detaljer.

Klem Wenche :0)

Linda S. L sa...

knall lekkre kort begge to, herlige detaljer :D
klem fra Linda S. L

Gro sa...

Kjempelekre kort! Takk for en fin helg, det var koselig å ha besøk!

Beatemor sa...

Så herlig stempeltrykk med det gamle paret!

Karina Bunkenborg sa...

Virkelig flotte kort, jeg blev helt rørt over det nederste kort med de to gamle mennesker på. Det er bare så sødt!
vh Renne