onsdag 17. november 2010

Tre juleprosjekter for Inkido.

Det er "min dag" hos Inkido i dag, og jeg har laget litt jul med Inkidos flotte juleprodukter.
Først ut er et sjokolade kort, hvor jeg har brukt motiv fra Inkidos helt nye vintage klippeark.
Papirene jeg har brukt er fra seriene "Gammaldags Jul", og "Christmas Elegance". Jeg har også brukt Inkidos nye stempler "Post Card", og "Carte Postale".








Så har jeg brettet litt stjerner, og laget et dobbelt stjernekort. Papirene jeg har brukt er "Classic Inkido", og nok en gang har jeg brukt bilde fra de nye vintage arkene til Inkido.






Til slutt har jeg laget et forklekort, med papir fra serien "Apples", og Inkidos pekkerkakeoppskrift syntes jeg passet så godt til dette kortet:)



6 kommentarer:

Pysselbus sa...

Åhh, vilken julstämning du skapar med dina projekt!! Helt underbara som alltid!! Måste testa julstjärnan någon dag... Den är ju sååå flott!

Kram
Linda

Janne-Lise sa...

Nydelig og julete :) Likte veldig godt den stjernen jeg :) Tusen takk for titten og inspirasjon :)

Knerten sa...

Takk for tips; likte det stjernekortet ditt :-) Slike stjerner hadde jeg på flere julekort i fjor, men da på fremside av et kort, og ikke slik, dette var ordentlig stilig !!
Morsomt med det forklekortet også.
Ha en flott dag, Marianne !

Unknown sa...

So beautiful Marianne! My favourite is the first one with the Santa, the image is so nostalgic. I like it a lot.
Have a nice day, Ageeth

Anonym sa...

Wow, disse er bare så bra, elsker det stjernekortet, fantastisk bretteteknikker du har :)
Forklekortet var morsomt og søtt:)
Du er en stjerne på korthimmelen, Marianne :)

<3-lig Lill

Anne sa...

Alle prosjektene dine var utroolig nydelige og flotte! :)