onsdag 23. februar 2011

DT - Inkido.

Nå har jeg kost meg med Inkidos nye papirer "Rosehage" og "Forever". De er bare såååå fine!!!
Her er de tre prosjektene jeg har laget til "min dag" hos Inkido denne gangen.
For nærmere beskrivelse må du gjerne ta turen inn til Inkidos Blogg.

Først har jeg laget et tagkort med et vindu som tagen synes igjenom. Jeg har dekorert innsiden av taglommen også, og det kommer til syne når tagen tas ut.






Så har jeg laget en ny eske med åpning nede. Klar til å fylles med godis:)








Til slutt har jeg laget et nytt brettekort. Synes disse var så morsomme å lage.








12 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Tre nydelige papir kreasjoner!!
Utrolig flotte mønster ark du har brukt!!
Smart tag, lekker eske og nydelig brettekort!!

Ha en fin kveld! Klem Laila.

❤ Kaia sa...

Så flotte de var alle tre. Og jeg må jo si at papirene er kjempeflotte.....
Esken var nydelig, kul bretteteknikk.
Du er så flink...
Ha en flott kveld..
Klem fra Kaia

Pysselfröken sa...

Åh så mycket fint du har gjort!

Erica ♥ sa...

Wow this is all so adorable ! You make fantastic stuff, I love it :)
Hugs Erica.

Maria sa...

Du verden, så fine ting du lager! Jeg blir helt stum over alt det deilige!

Marlis sa...

Dette ser utrolig vakre!
Beste ønsker Marlis
(Google oversettelse)

Camilla sa...

Åh vilka godbitar du bjuder på.
Jättefina är dom alla tre.
Föll pladask för lådan i mitten:)
Fina papper och dekorationer som du har använt.
Kram Camilla

Linda sa...

Så utrulig flott alt i sammen. Mønsterarka var og nydelige :)

May Brit sa...

Du er såååå utrolig flink!! Bruker bloggen din til inspirasjon hele tia jeg:))) Klem May Brit

Wenche sa...

Så lekre alle tre, Marianne. Tag kortet og den nye bretten din er helt supre, men den boksen tar virkelig kaka!!! Den er bare helt rå. Kjenner det rykker litt i herme-genet nå :)
Pst: Jeg har sendt deg en e-post.
Ha en super dag, Marianne!!
Klemmer, Wenche :0)

Lene Aase sa...

For noen rålekre kreasjoner du har laget!
Den esken er bare så nydelig, du er så utrolig kreativ:)
Klem fra Lene:)

Trine sa...

Nydelig, nydelig, nydelig! :)