lørdag 12. februar 2011

Lengter etter våren.....

Jeg drømmer om vår og sommer, så det blir litt sømmerfølelse hos meg i dag:)

Denne herlige Hanglar jenta har jeg fargelagt med Copics og Prisma Colors. Papirer fra Magnolia og noe annet som jeg ikke husker...Teksten er fra Stempelglede.



Dette motivet har jeg funnet hos Joanna Sheen, og her har jeg fargelagt med Copics. Jeg har maskert motivet, og laget bakgrunn med Stampscape. Papirer og dies er fra Magnolia, og teksten er fra Storyteller.

:)

15 kommentarer:

Wenche sa...

Jeg vil også ha våååår, Marianne!!! Og kortene dine er så lekre og vårlige!!! Nydelig nydelig den goingen :D
Ha en fin fin lørdag!!!!
Klemmer, Wenche :0)

Anonym sa...

Alldeles nydelig, så deilige farger og gode stemninger:)
Hänglarjenta der er bare så søt:)
Klem Lill

Bodil sa...

Nydelige kort i flotte farger.
klem :)

Ludwisia sa...

Such beautiful creations!!!

Judi sa...

Oh, these are SO beautiful. Love them both.

Judi x

Bente Årstad sa...

Utrolig flotte begge disse kortene, du er bare så flink til fargelegge....

Marianne Reijgersberg sa...

First thank you for your nice words on my blog. And second, a big Woow for your cards. Especially the second one. Love that image and the way you colored it!
They both are a plesior for the eye.
Higs Marianne

GunBritt sa...

¨Vilket fint kort, längtar verklien till våren.
Trevlig helg/Kram GunBritt

*Just a sweet card* sa...

Beautiful!!
with love, Mellanie

❤ Kaia sa...

Nydelige kort igjen Marianne.Den "bartepunchen" MÅ JEG HA...
Flotte motiver, og fargelegginga er jo sååå nydelig.
Klem fra Kaia

Anonym sa...

Nydelig kort med lekre farger. Kjenner vårfølelsen bare ved å se på dem :)

Linda sa...

Kjempelekre begge to. nydelig oppsett. Dei ga virkelig ein følelse av vår. :)

Erica ♥ sa...

Very beautiful lovely cards !
Grts, Erica.

Scrappellen sa...

Du er helt rååå på fargeleggingen asså♥!!:) Kom for å kom din,kommentere pich'en, ..men her var det ikke noe pitch jo:))).
Fikk nyte to andre vakre kreaskjoner da:). Ønsker deg en strålende søndag, og gratulerer m morsdagen snuppa!:)
Klem, Ellen

Anne sa...

Guri for noen lekre kort, fantastiske farger og pynting. :)