onsdag 28. september 2011

Jul med Sugar Nellie

Jeg har hatt en fantastisk scrappehelg i Skedsmohallen, men shopping, skravling, shopping, latter, shopping og kortlaging...nevnte jeg shopping? *fnis*
For å rettferdig gjøre alt det nye vi kjøpte, så måtte vi nesten lage litt kort også:)

Til dette kortet har jeg brukt et av de nye julestemplene fra "Sugar Nellie". Dette nydelige stempelet heter "Wish upon a star", og du får kjøpt det hos "Funky Kits". Denne gangen har jeg lagt Prismaene til side, og fargelagt motivet kun med Copics. Papiret jeg har brukt er en av nyhetene fra 3ndy papir, og dette ble raskt en favoritt hos meg. Juleteksten er fra NSS, og swirlene er fra Cherry Lynn, kjøpt hos Scrapmagasinet.





12 kommentarer:

Beatemor sa...

Skjønner veldig godt at det papiret har blitt en favoritt hos deg - for det var nydelig. Akkurat som resten av kortet. Stempeltrykket var utrolig skjønt det også :-) Ha en fin dag!

Mandy's Magnolia cards sa...

beautiful card Marianne
greetings, mandy

JOKE sa...

I love all your creations!!! They are so beautyful...
Last week I made your candle card (21 september) and it's great!!!
So thank you for my inspiration :-)
greetings Joke

Anne-Eddie sa...

Stempelet er bare så vakkert, og fargeleggingen da!!
Nydelig alt sammen!
Klem fra Anne-Eddie :)

Anonym sa...

Du er helt rå på å sette sammen små kunstverk! Kan jeg spørre om hvilke Copics du bruker for å få den dype røde fargen? Jeg har nesten alle R-copicsene, men får ikke så herlig mørkt resultat...

Jorunn sa...

Det er virkelig et puff for kreativiten å shoppe nye godsaker :)
Enda et lekkert julekort fra deg. Motivet er virkelig nydelig, og så flott pyntet da!

Anonym sa...

Vanvittig herlig, elsker dine julekort, de er vakre :)
Klem Lill

Lenie Hempen sa...

Wat een prachtige kaart Marianne.
Echt schitterend.


Gr Leny Hempen

Linda sa...

Åååååå for et søtt stempel og kortet var bare nyyydelig. Den svirlen var bare så lekker, kan eg spør kor du har fått tak i den?
Klem Linda :)

Julie sa...

Ååååå.. du er SÅÅÅ flink Marianne!!!
Helt herlig, som alle de andre kortene dine...elsker fargeleggingen din!!

Unknown sa...

Beautiful Marianne, love the colouring!!
Hugs Ageeth

Christina C. sa...

Another beautiful creation! Your work is sooooooo extraordinary....love, love your cards!