onsdag 5. oktober 2011

GDT hos CopicMarkerNorge

I dag blir det et snev av sommer her hos meg, mellom alle juleprosjektene. Den nye utfordrings og fargeleggings bloggen "CopicMarkerNorge" spurte om jeg ville være gjestedesigner hos dem. Det er en ære å bli spurt, og selvfølgelig svarte jeg JA!!!!



Utfordringen denne gangen er "si det med blomster", og til mitt blomstrende kort har jeg brukt Sugar Nellies sjarmtroll Honey Pip, som du finner hos Funky Kits.

Her er Copics fargene jeg har brukt til dette motivet:

Hud: E000 - E00 - E01 - R02

Hår: E50 - E30 - E31 - E23 - E25 - E27
Kjole mm: BG10 - BG11 - BG13 - BG15 - BG18
Genser/bukse/sokker: W0 - W1 - W3 - W5
Blomst/blad: RV21 - RV23 - RV25 - G40 - YG63
Skygge rundt motivet: W0 - W1 - W3 + blender





10 kommentarer:

sisla sa...

Nydelig !!!!!!!!!!!

Larrik sa...

Wow just fabulous:)

Desirée sa...

Gratulerer til deg, Marianne! Flott kort og flott farvelagt!

Klem fra Desiree

Anonym sa...

Ååå så nydelig <3

Therese sa...

Så søtt kort! Du har laget så mye fint siden sist jeg var innom her. De to nydelige eskene i blått og rødt, falt jeg helt for. Nydelig stempel fra Bildmålarna på den blå. :))

Anonym sa...

Nydelige farger og så flott du fargelegger. Ikke rart de vil ha deg som gjestedesigner. Du er til stor inpirasjon!

Lenie Hempen sa...

Hij is weer prachtig MARIANNE.
Echt schitterend mooi.


GR LENY HEMPEN

❤ Kaia sa...

NYDELIG MARIANNE, og grattis som GDT, så gøy !!!!
Klem, fra Kaia

Christina C. sa...

This is absolutely delightful and so precious.....spectacular coloring of this cute girl! The papers are perfect with this image.

June Nelson sa...

This is so beautiful love the colours youhave used x