lørdag 19. november 2011

Jul med Pion Design.

Jeg sa da jeg fikk Pion Designs nye kolleksjon ”Till Far” i hus, at disse papirene kan brukes til ALT, også julekort. Ja, da måtte jeg jo lage et julekort:)
Jeg har sneket inn litt av papiret med brune snøkrystaller fra kolleksjonen ”Ventan på tomten II”, ellers har jeg brukt arket ”Kostym”, og et utklipp fra ”Tagsark”, begge fra den nye kolleksjonen ”Til Far”. Det vakre julebildet jeg har brukt er fra Pions vintageark ”Juletid – Från mormors vind”. Jeg har pyntet med julekuler fra Marianne Design, blonde, sløyfe, perler, roser, granbar og tekster fra North Star Stamps.
Litt glitterlim til slutt, så ble det jammen jul med Pion Designs maskuline herrekolleksjon:)




9 kommentarer:

Caroline sa...

Another wonderful project... your work is always so classy and styleful.

Anne sa...

Så flott vintage kort, nydelige papirer og pynt, og helt herlig motiv. :)

Anonym sa...

WOW - så flott dette kortet ble!
God kreativ helg til deg!

Kjersti Gulliksen sa...

Kjempefint kort. Du kan nok klare å lage julekort av alle slags farger. Skulle ikke forundre meg om du hadde klart å lage julekort i fargene rosa, gul og grønn, der selve kortet går i gult eller rosa. Ja også skal det se gammeldags ut likevel.

Tar du utfordringen?

Selv sitter jeg og sliter med rødt og grønt og brunt, så jeg blir skikkelig imponert hvis du klarer utfordringen. Jeg hadde IKKE klart det.

Cathrine sa...

Nydelig kort:)

Riet sa...

So wonderful card Marianne,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Lenie Hempen sa...

Wat een prachtige kaart MARIANNE.
Echt schitterend.
Heb verder een fijn weekend.


Gr Leny Hempen

June Nelson sa...

Such a wonderful project love it xxxx

Carla sa...

and again a beautifull card! love from Holland