fredag 20. januar 2012

Pion Design i både stort og smått:)

Det blir litt Pion Design fra meg i dag også:) Jeg har latt den nye kolleksjonen "Från mitt hjerta" få hvile litt, og tatt frem de vakre papirene fra "Minnenas Atelje".
 Jeg elsker at disse papirene finnes i både stor og liten utgave! Til dette kortet har jeg bukt det lille papiret ”Fotoram”, og inni rammen har jeg brukt litt av motivet på det samme papiret i stort. Det er så gøy å kombinere de små og store arkene, og mulighetene er uendelige. Sommerfuglene er hentet fra ”Klippark”, og de nydelige bordene er fra papiret ”Bårder”.
Den store borden nederst på kortet er laget med en punch fra Martha Stewart, og teksten jeg har brukt er fra Storyteller.




15 kommentarer:

Wenche sa...

Nydelig, vennen ♥♥
Ha en strålende helg, Marianne!!
Klemmer, Wenche :0)

Jorunn sa...

Så aldeles nydelig :) Tenk at man kan lage noe så vakkert bare med bruk av papirer!
Klem, Jorunn

Mieke'S sa...

Schitterend papier!
Prachtig kaartje!
Groetjes Mieke'S

Debbie Dolphin sa...

SOOooo beautiful Marianne. The Pion Papers are to die for. My new ones arrived this week and I couldnt wait to play with them, but I always feel so guilty cutting into them xx
Have a fab weekend xxx
Big Hugs
Debbie xxx

Christina C. sa...

You are a master at creating the most stunning projects with the beautiful Pion papers!!!! I have yet to cut into mine. Thank you for being such an inspiration. You are amazing!

❤ Kaia sa...

Lekkert, Lekkert...
Nydelige papirer...
Punchen og, må ha den, må ha den....
Ha ei super helg.
Klem fra Kaia

Anonym sa...

Sååå vakkert!!! Nydelig satt sammen og lekre mønsterark, dette er bare toppers :)
Ønsker deg en fortreffelig helg :)
Klem Lill

Theresa ~ Pion Design sa...

Du är så fantastiskt duktig. Önskar dig en trevlig helg ♥

Eva sa...

Åhh hjälp....så vackert!
Du är makalös!!
Trevlig helg
hälsar Eva

Helga sa...

You give the Pion-Design-Paper a perfect scene ! Wonderful !
Helga

Anonym sa...

Nydelig kort, med kjempefine ark fra Pion Design:)Ønsker derg en kjempefin helg:) klem Kari-Mette

Anna sa...

Såå läckert kort!! Gillar hur du har satt ihop de olika papperna :)
Kramis

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort! Disse papirene har jeg eid litt av engang også...
Klem fra Anne-Eddie :)

Artes de Nágela sa...

I loved it!

Iffa ...... sa...

Jag kikar alltid in i din blogg och jag måste få säga att du är helt fantastisk på att göra det ena underbara kortet efter det andra!!! Du är en helt fantastisk inspirationskälla!!