søndag 24. juni 2012

Sketchy Colors - Fargeutfordring

Hos Sketchy Colors er vi klar med en fargeutfordring i dag, og fargene som gjelder denne gangen er GRØNN / ORANGE / HVIT. Vår sponsor i juni er Michelles Scrapbooking.

Det er vel ingen hemlighet at dette ikke er farger som faller meg lett, men der jeg satt på Sketchy Colors treff hos Maya var det null sympati å få, så det var bare å brette opp armene og hoppe i det:)

Jeg har laget et teleskop kort etter inspirasjon i Ett Trykk. Motivet er et digi Wee stamp, og jeg har fargelagt med Copics. Jeg har brukt papirer fra Bildmålerna og Maja Design, og tekster fra North Star Stamps.




11 kommentarer:

Mojca sa...

Really beauty! I love the peach colors and the shape is absolutely gorgeous. Hugs! Mojca

Lamanuelle sa...

Superbe dans des tons doux, et quelle colorisation!! Bises. Nadine

PetterCarins lilla pysselvrå. sa...

Mycket vackert kort, njuter av att sitta och titta på alla du gjort! Och blir naturligtvis inpirerad också!

M v h

PetterCarin

❤ Kaia sa...

Det ble såååå fint Marianne...
Tøff teknikk med teleskopkort...

Klem fra Kaia

Anonym sa...

Just simply gorgeous Marianne. Hugs Sheila.x

Riet sa...

So wonderful,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Du er så utrolig flink, blir kjempeinspirert av deg!!!

Monica

sue w. sa...

Absolutely beautiful creation, love the soft colours and the image is so sweet.
Hugs Sue W.

Grethe sa...

Så utrolig nydelig! Herlig gjennomført på alle plan!

Lekkert!!!

Christina C. sa...

Another example of sheer perfection! What a beauty!!!!

Carol Ric sa...

Beautiful card! love the image!