torsdag 1. november 2012

Jule tagkort - Pion Design


I dag har jeg laget et tagkort med motiv og papirer fra Pion Design.
Jeg synes de nye vintagebildene fra From  Grandma`s attic-tinted er så vakre, og har jeg brukt et bilde fra arket Warm Clothes. Papirene jeg har brukt er fra kolleksjonen Silent Night, og de heter Snowfall, og Guardian angels – 6*6". De små tagsene finnes på arket Snowflakes –6*6". Jeg har pyntet med snøkrystaller, roser, hyssing, knapper og perler.


Her ser du tagen med det samme papiret Snowfall, og en flott juletekst fra Kort & Godt.




8 kommentarer:

Lillians Blogg sa...

Fine duse farger og som alltid NYDELIG. Klem

Anonym sa...

Lovely Marianne just lovely. Hugs Sheila.x

Canonbury creations sa...

Gorgeous card Marianne, love the image and the ribbon pull for the greeting:) I've just made a star card from your tutorial and entered it for a challenge and given you credit for it.
Val x

Anne sa...

Nydelig! Lekre tickets og så vakker pynt. :)
Klem, Anne.

Scrappellen sa...

Det helt fantastisk vakkert. Nydelige papirer,og en fantastisk nydelig innside, og bruken din av pucher får meg til å huske på..at jeg har "et par" jeg kanskje burde vært flinkere til å få frem i lyset, hihi!:)
Ha en fin dag kjære venn:)Klem, ellen

Erica ♥ sa...

Very lovely card, like the colors,
nice !

Hugs Erica ☼

Linda sa...

Bare aldeles nydelig kort. Papirene og bildet du har brukt er kjempelekkert. Klem Linda :)

Mojca sa...

Waw so pretty Mariaanne. Love the image. hugs! mojca