onsdag 23. januar 2013

Alma`s Sewing Room - Pion Design


Pion Designs nye kolleksjon Alma`s Sewing Room er så vakker at at jeg mangler ord. Ja, det gjør vondt å klippe i disse kunstverkene av noen papirer, men ååååååå så herlig det er allikevel:) Detaljert og gjennomført som Pion Design alltid er, og med fargetoner som treffer meg rett i hjertet.
Mitt først kort ble et tagkort i duse blåtoner, med et nydelig damaskmønster, rosepapir, og matchende tags. Her ville jeg ikke pynte for mye, bare noen roser og blader, perler, glitter og et tynt silkebånd til tagsen. Tekstene jeg har brukt er fra Scrapmagasinet og North Star Stamps.

Papirene jeg har brukt til dette kortet:
Alma`s Sewing Room - Blue Rose, Blue Room, Cut Out, Tags 





6 kommentarer:

Anonym sa...

Gorgeous Marianne. Cant wait to get my hands on these papers.
Stay Warm. Hugs Sheila.x

Bodil Hansen sa...

Super smuk kort du har lavet

Artes de Nágela sa...

So beautiful!

Anne-Eddie sa...

Nydelig, vakkert pion papir! OG kjempeflott det du lager! Klem fra Anne-Eddie :)

paula sa...

Lovely card!

ania sa...

Cudna, delikatna praca:))