lørdag 2. februar 2013

Tag kort med vindu - Pion Design


Pion Design har en konkurranse klar for alle i Pion bloggen. Tema er Valentine, og den fantastiske premien er en hel valgfri kolleksjon fra Pion Design. Du kan lese mer her i Pion bloggen.

Jeg har laget nok et kort med de nydelige blå arkene fra Alma`s Sewing Room. Papirene jeg har brukt her heter Blue Rose og Blue Fabric. Denne gangen ble det et tagkort med vindu, og det flott vintagebildet er fra Pion Designs kolleksjon From Grandma`s Attic – Tinted. 
Se på den nydelige rammen jeg har brukt. Denne har jeg ønsket meg leeenge! Diesen er fra Joy Craft, og du finner den hos Kreativ Glede.



Når tagsen tas ut kommer det frem en koselig tekst fra NSS. 
Hengslene på tagsen er laget med Spellbinder dies, Fancy Tags 1, og disse finner du også hos Kreativ Glede.


6 kommentarer:

Lillians Blogg sa...

NYDELIG :) Klem

Mojca sa...

Oh it's gorgeous. hugs! Mojca

Gitte sa...

Super flot Tag kort.

Miranda Slagboom-de Groot sa...

It's so pretty.

❤ Kaia sa...

Nydelig Marianne... Nydelige de nye dies'ene....
Var det Tuva garn du brukte på klutene ???
Jeg skrev det ikke opp... men alt annet, det har jeg klort ned på papiret...

Klem fra kaia

Dortesjs sa...

this is simply beautiful, super fint