søndag 17. mars 2013

Sketchy Colors - Fargeutfordring

Denne søndagen har vi en fargeutfordring klar hos Sketchy Colors, og vil du være med i kampen om flotte premier fra vår sponsor North Star Stamps, så er det fargene Rosa/Brun/Beige vi vil se på prosjektet ditt.

Til inspirasjonsbidraget mitt har jeg brukt papirer fra Pion Designs kolleksjoner For Mother og Grandma`s School Book. Gratulerer teksten er fra North Star Stamps, og jeg har rammet den inn med mine nyeste Spellbinder dies. Alle panelene er sydd med maskin, og jeg har pyntet med roser, perler, charms og en blondesløyfe.


Til innsiden har jeg brukt resten av det vakre Pion arket Bouquet of Flovers,
og teksten er fra Vilda Stamps.


6 kommentarer:

Swissie sa...

Aldeles nydelig kort Marianne!

Renata sa...

Čudovita voščilnica!

RoseSommer sa...

Så fint! Og fine dies.

Anne sa...

Nydelig kort, så lekre papirer og dies, flotte farger og oppsett. :)

Klem, Anne.

Linda sa...

Bare aldeles nyyyyydelig lekkert kort.
Klem Linda :)

Riet sa...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx