tirsdag 2. april 2013

Søm og strykemerker - Kreativ Glede

Jeg tror jeg har blitt avhengig av strykearkene fra Kreativ Glede:) Det er så gøy, så enkelt, og resultatet blir bra hver eneste gang!
Denne gangen har jeg sydd små nøkkelknippe lommer. På fremsiden er det strykemerke, blonder og en liten hempe til oppheng, og på baksiden er det åpning med blondekanter. På innsiden har jeg festet en snor til å henge nøklene i. I tillegg til strykeark finner du masse blonder hos Kreativ Glede, og er du ikke glad i å sy selv, så finner du også mange ferdigsydde produkter som er egnet til strykemerker.



4 kommentarer:

Mojca sa...

Oh so very pretty and elegant. Hugs! Mojca

Anonym sa...

Så nydelige og praktiske. Herlig kreativ er du...

Anne-Eddie sa...

Avhengighet til strykemerker, er vel ikke det farligste- tror jeg!
Nydelig, små nøkkelknippeoppbevarere!! Jøss, for et langt ord!! Ha en fin kveld! Klem fra Anne-Eddie ;)

Riet sa...

So beautiful.

Hugs Riet.xx