mandag 29. april 2013

Søte Mimosa - Bildmålarna

Til kortet mitt i dag har jeg brukt et av mine Bildmålarna-favoritt-motiver. Ja, jeg vet...jeg har mange favoritter, hihi. Sånn er det bare, de er jo såååå fiiiine disse motivene:) Bare se på søte Mimosa - Hatt. Jeg har fargelagt henne med Prisma Colors på kraftkartong. Papirene jeg har brukt er også fra Bildmålarna, og de heter Sweet tones - purple flowers, og Picknic - A cup of tea.
Tekstene utenpå og inni kortet er fra North Star Stamps, Swirlen er fra Quick Kutz og rammen rundt Mimosa er en dies fra Marianne Design. Denne finner du hos Kreativ Glede, og der finner du også de flotte hjørnestemplene fra Vilda Stamps som jeg har brukt på skrivefeltet inni kortet.  

Jeg leker fortsatt med papirleire og sillicon molds. Det er så gøy og så enkelt å lage egen pynt på denne måten. De hvite hjørnene har jeg laget selv, og lenger ned her får du et nærbilde av hvor detaljert og fint det blir i disse formene. Denne gangen har jeg beholdt dem helt hvite, men det er enkelt å gi dem en gammel look, eller et metallisk utseende med maling, sprayer, Distress, Inka Gold osv. Sillicon molds blir snart å finne hos Kreativ Glede, så følg med:)





6 kommentarer:

Anonym sa...

Gorgeous, Gorgeous Gorgeous Marianne. Stunning colours. Hugs Sheila.x

Gro sa...

Nydelig. Hjørnene er flotte.

Klem :o)

Riet sa...

What a wonderful card.

Hugs Riet.xx

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott Marianne.
Blomstene var så lekre, og motivet taler for seg selv.....
Fantastisk flott kort...IGJEN...

Klem fra Kaia

Mojca sa...

oh how gorgeous Marianne. hugs! Mojca

Alyce Kit and Clowder sa...

so sweet! beautiful colours :)