tirsdag 25. mars 2014

Vårlig med Bildmålarna

God morgen.
På kortet mitt i dag har jeg lekt meg med maskering av motiver. Her har jeg maskert sammen tre av Bildmålarnas motiver, og fargelagt det hele med Distress Markers. Stemplene jeg har brukt heter Kille ryggTjej rygg og Cherryblossom. Jeg har brukt papirer fra Bildmålarnas Soft Collection.
Kreativ Glede har et stort utvalg av dies. Swirlene jeg har brukt er fra JoyCrafts, og du finner den her. Distress Markers finner du her, og de lekreste blonder finner du her.




2 kommentarer:

Linda sa...

Herlig og vårlig kort :)
Linda

Unknown sa...

Hi Christina, From what I understood from the translation, you used 3 stamps with different focal images arranged and stamped them in such a way that resulted in the picture appeared on the card. That's incredible. How did you manage to do that. It's such an adorable card. I really enjoy all your creations. Thanks for the inspiration.
Chang Alison